Конституція України
Президент УкраїниУряд УкраїниВерховна РадаКонституційний Судver_sud_copy.jpgГенеральна Прокуратураsb33.jpgmvs33.jpgedrsr_copy.jpgРНБО
Наш

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
ВГО „Комітет по боротьбі з корупцією в органах
державної влади, правоохоронних органах, прокуратурі та судах”
на 2012 рік

ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ РАБОТЫ «КБК» (НЕГОСУДАРСТВЕННОЙ ОРГАНИЗАЦИИ) НА 2012 ГОД ПО ВЫСВЕТЛЕНИЮ, РАЗЪЯСНЕНИЮ, ПОПУЛЯРИЗАЦИИ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ ИНСТИТУТА СОВРЕМЕННОЙ УКРАИНСКОЙ ПРОКУРАТУРЫ ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО С ПОЗИЦИЙ ОБЪЕКТИВНОСТИ И КОНСТРУКТИВА, БЕЗ ПРИСУТСТВИЯ ПОЛИТИЧЕСКИХ СОСТАВЛЯЮЩИХ.
НАШИ РЕСУРСЫ
«www.komitet-k.org.ua» «www.stop-corruption.com».

1. Утвердить в сознании граждан Украины уверенность в состоятельности современной прокуратуры осуществлять на высоком профессиональном уровне их (граждан) правовую защиту.
2. На примерах конкретных личностей прокуроров (всех уровней) способствовать популяризации престижа и важности прокурорской деятельности среди молодых специалистов и подрастающих поколений украинских граждан.
3. Освещать приоритетные направления деятельности органов прокуратуры Украины на 2012 год, а также степень эффективности реализации поставленных задач.
4. Основные аргументы и вопросы реформирования отечественной прокуратуры. Мнения внутренних и внешних экспертов.
5. Украинская прокуратура на пороге всеобъемлющей реформы системы правопорядка. Степень ее готовности.
6. Роль Генпрокурора в переосмыслении механизма устройства украинской прокуратуры и процессах по ее реформированию.
7. Позиция Генпрокурора : реформа системы правопорядка, и в частности органов прокуратуры, необходимы не для Брюсселя, а для создания прочной основы по защите прав и свобод граждан Украины.
8. Прокуратура сегодня с ее полномочиями – единственный правовой институт, следящий за исполнением и соблюдением закона в государстве.
9. Новый проект КПК и новый закон Украины о прокуратуре предполагает кардинальные изменения в организации деятельности всей прокурорской системы.
10.Подготовка к созданию Единого реестра досудебных расследований – задача для ГПУ в свете проекта нового КПК.
11.Внедрение в органах прокуратуры единой системы статистики и анализа – на личном контроле у Генпрокурора .
12.В рамках исполнения нового правового законодательства на повестке дня реорганизация следственных и надзорных подразделений органов прокуратуры.
13.Донести и разъяснить гражданскому обществу суть и глубину реформирования органов украинской прокуратуры и вовлечь тем самым в процесс обсуждения.
14.Информировать международную общественность, СМИ, а также зарубежные профильные негосударственные организации о состоянии борьбы с коррупцией в Украине, деятельности ГПУ по реформированию ведомства.


СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
ВГО „Комітет по боротьбі з корупцією в органах
державної влади, правоохоронних органах, прокуратурі та судах”
на 2010 - 2011 роки


Основною метою стратегії розвитку Комітету є :

- збереження та розширення регіональної структури Комітету, поширення його діяльності на всі регіони України, до районного рівня;
- вдосконалення нормативно-правового забезпечення діяльності Комітету, легітимізації його структур;
- розширення інформаційної складової; забезпечення прав громадянина на доступ до інформації;
- сприяння розвитку середнього і малого бізнесу;
- сприяння судовій реформі;
- розбудова співробітництва Комітету з державними органами, правоохоронними органами, прокуратурою і судами.


І. Збереження та розширення регіональної структури Комітету, поширення його діяльності на всі регіони України, до районного рівня.

1. Вивчення ситуації з станом поширення корупції в регіоні (на основі даних офіційної статистики правоохоронних органів, соціологічних досліджень неурядових організацій); Визначення найбільш критичних регіонів з точки зору ураження корупцією;
(регіони характеризуються погіршенням економічних та соціальних показників, зокрема зменшення рівня підприємницької активності, зростанням безробіття, злочинності, збільшенням кількості скарг на дії органів влади тощо)
2. Здійснення візитів до регіонів України (обласних центрів, районних центрів, м. Севастополь) з метою оцінки ситуації з впливом громадянського суспільства на життя регіону;
3. Зустріч з керівництвом області, правоохоронних органів, керівництвом громадських організацій; налагодження ділових контактів;

Робота здійснюється за окремим графіком керівництвом Комітету, на основі даних, отриманих у результаті вивчення ситуації у регіонах, по мірі необхідності.


ІІ. Вдосконалення нормативно-правового забезпечення діяльності Комітету, легітимізації його структур.

1. Організаційна робота із створення осередків Комітету (поліпшення роботи існуючих осередків);
2. Реєстрація нормативно-правових документів про діяльність осередків Комітету (внесення необхідних змін у документи чинних осередків).
3. Посилення юридичного відділу Правління Комітету за рахунок юристів, що працюють на громадських засадах (2-3 години протягом тижня).
Робота здійснюється керівництвом Комітету, у співпраці з Міністерством юстиції України


ІІІ. Розширення інформаційної складової діяльності Комітету, участь у забезпеченні прав громадянина на доступ до інформації.

1. Вивчення світового досвіду та міжнародних рекомендацій щодо забезпечення права на інформацію.
2. Ініціювання та всебічна підтримка створення посади Урядового уповноваженого з питань забезпечення права громадянина на отримання інформації. (доступ до інформації, яка не становить державної таємниці).
3. Розширення інформаційних можливостей Комітету за рахунок розвитку Інтернет-сторінки, збільшення кількості інформаційних матеріалів з питань протидії корупції, розміщених у засобах масової інформації.
4. Залучення журналістів, редакторів та власників Інтернет-видань, газет, телевізійних і радіо- каналів до участі у діяльності Комітету, у тому числі на правах членів Комітету.
5. Налагодження співпраці із прес-службами правоохоронних органів, прокуратури, органів державної влади.
6. Посилення прес-служби Правління Комітету за рахунок залучення молодих журналістів на громадських засадах.
Робота здійснюється керівництвом Комітету, у співпраці з прес-службами державних органів та ЗМІ


ІV. Сприяння розвитку середнього і малого бізнесу, звільнення його від корупційного тиску

1. Участь у відстоювання інтересів підприємців у частині скорочення строків реєстрації підприємства та надання інших адміністративних послуг.
2. Мінімізувати кількість довідок що вимагаються для здійснення підприємницької діяльності та зменшення кількості перевіряючи та контрольних суб’єктів;
3. Заохочення використання пошти та електронного зв’язку при наданні адміністративних послуг;
4. Відстоювання принципу „єдиного вікна”, запровадження 2електронної черги”, впорядкування часу прийому громадян.
5. Запровадження підконтрольності спілкування державних службовців з підприємцями під час особистого прийому.
6. Унеможливити закриття чи перепони діяльності підприємств під різними незаконними приводами.
7. Боротьба з рейдерством.
8. Вдосконалення процедур отримання дозволів на проведення операцій із землею та будівництво.
9. Мінімізація корупційних практик при митних процедурах та транспортуванні товарів.
Робота проводиться з залученням усіх осередків Комітету, налагоджується збір інформації, узагальнення корупційних практик та виявлення корупційних схем. Правління комітету подає інформацію Генеральній прокуратурі, правоохоронним органам, іншим компетентним державним органам для вжиття заходів.
Готується інформація критичного змісту до ЗМІ.


V. Сприяння судовій реформі

1. Інформаційне, наукове та експертне сприяння державним органам у проведенні реформи судової гілки влади, протидії корупції.
2. Подолання недоторканості суддів, з метою притягнення їх до відповідальності за корупцію;
3. Унеможливлення впливу неформальних контактів суддів, правоохоронців, прокурорів на винесення неправосудних рішень;
4. Прийняття жорстких етичних стандартів судді, працівників правоохоронних органів та посилення внутрішнього контролю.
5. Підвищення прозорості судової діяльності (публікація рішень тощо).
Робота проводиться у співпраці з Державною судовою адміністрацією. Генпрокуратурою з залученням усіх осередків Комітету. Налагоджується збір інформації, узагальнення корупційних практик та виявлення корупційних схем. Правління комітету подає інформацію Генеральній прокуратурі, правоохоронним органам, іншим компетентним державним органам для вжиття заходів.
Готується інформація критичного змісту до ЗМІ.


VІ. Розбудова співробітництва Комітету з державними органами, правоохоронними органами, прокуратурою і судами, неурядовими організаціями.

1. Налагодження співпраці з ДСА, Генпрокуратурою, МВС та іншими органами, шляхом участь у міжвідомчих робочих групах, громадських колегіях, у тому числі на основі планів співробітництва.
2. Сприяння роботі Урядового уповноваженого з питань антикорупційної політики, надання інформації.
3. Налагодження партнерських стосунків з громадськими організаціями антикорупційного спрямування.
4. Участь у реалізації проектів технічної допомоги інших міжнародних проектів у сфері запобігання та протидії корупції.
5. Посилення співпраці осередків Комітету на регіональному рівні з правоохоронними органами та державними органами у сфері протидії корупції.

Робота проводиться керівництвом Комітету із з залученням усіх осередків Комітету ця ,діяльність висвітлюється у ЗМІ та на електронній сторінці

red_02.jpg

Голосування

ОЦІНІТЬ РІВЕНЬ КОРУПЦІЇ ?:

thumb-big-340x255-0e23.jpg

Мы в Facebook


wcen61zljns1.jpg